Στην κατηγορία 2 (αυτοκίνητα
παραγωγής από 1/1/1970 έως και 31/12/1975), νικητής αναδείχθηκε ο οδηγός από
τον Άγιο Μαρίνο Graziano Muccioli με την Ιταλίδα συνοδηγό του Luisa Zumelli με
Porsche 911 RS, οι οποίοι κινήθηκαν σ' ένα ταχύ αλλά σταθερό ρυθμό που τους
εξασφάλισε και τη δεύτερη θέση της κατηγορίας 2 στο φετινό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα
Ιστορικών Αυτοκινήτων. Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα στην ίδια κατηγορία οι Έλληνες
Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Ford Escort RS1600, οι οποίοι κινήθηκαν σε ταχύ
ρυθμό, αλλά είχαν άτυχη στιγμή στη ΕΔ10 και εγκατέλειψαν.
Ελληνική πρωτιά είχαμε και στην
κατηγορία 3 (αυτοκίνητα παραγωγής από 1/1/1976 έως και 31/12/1981), αφού
νικητές αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Μανδρούκας και Νίκος Τσάδαρης με Porsche 911
RSR. Το πλήρωμα κινήθηκε σε ταχύ ρυθμό καθ΄ όλη τη διάρκεια του αγώνα, παρά το
γεγονός ότι οι χωμάτινες επιφάνειες του Σκέλους 2 δε βόλευαν το αυτοκίνητο.
Στην κατηγορία 4 (αυτοκίνητα
παραγωγής από 1/1/1982 έως και 31/12/1985) νικητές αναδείχθηκαν οι Ιταλοί
«Pedro»-Stefano Cirillo με τη Lancia 037. Από την πρώτη κιόλας ε.δ. έδειξαν τις
διαθέσεις τους και εκμεταλλευόμενοι τις ικανότητες ενός αυτοκινήτου που έχει
γράψει ιστορία κατάφεραν να τερματίσουν στην πρώτη θέση της κατηγορίας 4, αλλά
και να πραγματοποιήσουν τον καλύτερο χρόνο του αγώνα στην άτυπη γενική
κατάταξη. Την πρώτη τριάδα της άτυπης γενική κατάταξης συμπλήρωσαν οι Graziano
Muccioli- Luisa Zumelli με Porsche 911 RS και οι Λευτέρης Μανδρούκας και Νίκος
Τσάδαρης με Porsche 911 RSR.
Βαδίζοντας στα χνάρια του Ράλλυ
Ακρόπολις, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε το σκληρό χαρακτήρα του στο
χωμάτινο σκέλος της σημερινής ημέρας με 15 αυτοκίνητα να εγκαταλείπουν. Ανάμεσα
στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας ήταν οι: Βασίλης και Γιάννης
Βελάνης με Ford Escort RS1600 από έξοδο , Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος
Χατζηρήγας με Ford Escort RS 1600 από πρόβλημα στον πίσω άξονα. Στην μάχη
ακριβείας και την κατηγορία Regularity, πρώτοι τερμάτισαν οι Ιάσων
Φωτόπουλος-Αριστοτέλης Γεωργίου με Alfa Romeo GT Veloce 2000, οι οποίοι είχαν
τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Οι πρωταθλητές Ελλάδας του 2007 και 2008, καθώς
και Ευρώπης του 2007 νίκησαν για πρώτη φορά σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Στη
δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Καρούμπας- Βάλα Μάρκου με Fiat 124 Sport
Spider και στην τρίτη οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλίτση με Porsche 911
Carrera 3.0
Το 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
πέρασε στην ιστορία με τον καλύτερο τρόπο. Άνθρωποι και αυτοκίνητα τέτοια
επιπέδου επισφράγισαν με τον καλύτερο τρόπο έναν αγώνα ελληνικό, αλλά με
παγκόσμια φήμη, δίνοντας θετικό μήνυμα σε μια δύσκολη περίοδο της Ελλάδας.
Έτσι, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ακόμα ένα πλήρωμα
που διακρίνεται για την ταχύτητά του στο χώμα, οι «ΤΑΖ»- Κώστας Σούκουλης με
ακόμα ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, οι οποίοι κινήθηκαν γρήγορα σε όλη
τη διάρκεια του αγώνα. Πιο πίσω, ακολούθησαν δύο ακόμα αυτοκίνητα της
κατηγορίας Ν, με τους Παναγιώτη Κωνσταντάκο-Θεόδωρο Σιδεράκη (Subaru Impreza
N14) και Γιώργο Κλουβάτο-Ανδρέα Βλαχογένη (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι
είχαν μία από τις πιο ενδιαφέρουσες μάχες της ημέρας, η οποία κρίθηκε στο τέλος
υπέρ των πρώτων με μόλις δέκα δευτερόλεπτα διαφορά, με το πλήρωμα του Subaru να
συμπληρώνει το βάθρο. Στην πέμπτη θέση της γενικής, και πρώτοι στην κλάση F2,
αναδείχθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Μάριος Τσαούσογλου με το MZ ZR 105, όντας
και ταχύτεροι από συνδυασμούς με δυνατότερα αυτοκίνητα. Ακριβώς πίσω τους,
ακολούθησαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος με ένα Peugeot 206 Kit Car,
που με αυτό το αποτέλεσμα κατάφεραν να πανηγυρίσουν τον τίτλο στην κατηγορία
για το 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου